Friday, May 21, 2010

Jejak Kasih

Salam,

dah lama aku nak jejak kembali seorang kawan lama aku. Kami berkawan rapat sejak darjah 2. walapun masa darjah 1 dah duduk satu kelas, tapi time tu kami tak rapat lagi. hihihi. (kelas Mawar)
we are best friends. kat mana ada dia, ada aku. hihihi. klu pergi makan time rehat pun sama2. ingat lagi, kami bergilir2 bagi idea nak makan apa time rehat. sbb ada dua waktu rehat, satu waktu persekolahan biasa, satu lagi masa rehat fardhu ain. lepas dah decide nak makan apa, kami akan beli makanan yang sama. hihihi. (gembira rasa hati bile ingat balik saat ni).
tapi masa berlalu ngan pantas. masa darjah 4, kitaorg dh tak jadi rapat sangat. mungkin sama2 dah membesar. punya pendapat dan pandangan yg berbeza tentang semua perkara. tp kami masih dlm kelas yg sama......sampai darjah 6. sejak darjah 4,kami dah ada kawan masing2. aku tak ingat sangat dah lepas tu. aku tak tau the reasons why we are not BFF anymore. terlalu muda,tak mature sangat time tu.
she's an intelligent student. lepas UPSR, dia dapat tawaran ke sekolah berasrama penuh. ingat lagi aku time tu, dia sempat belajar kat Sek Men Keb Bachok sekejap je. =D
Lepas tu, aku tak tahu ke mana dia pergi. Tapi, 6 tahun kemudian.......... aku kat Banting buat persediaan tuk sambung pelajaran aku, aku dapat tau dari seorang kawan yg dia pernah belajar di sekolah yg sama sebelum datang Banting (sek men sains pengkalan chepa) . HEHEHE suka bila dapat tau kat mana dia sekarang. dan aku harap org yg dimaksudkan tu org yg sama yg aku jejak skrg ni
aku cuba cari dia kat friendster dan facebook, tp tak jumpa. bukan tak ingat nama, tapi mungkin dia tak letak nama sebenar dia kat internet. hmmm...susah ni. hari ini, aku try google je, upps, jumpa la. harap2 orang yg betul.
sometimes i feel stupid for losing my best friend =( . but everything happen so fast and weird. haha. i really hope to see her again one day. and her name is Nor Farhana bt Ruslan. that's why we are bff,nama sama.kidding.........hihihi =D

No comments: