Monday, May 24, 2010

23

ada dua benda sy bleh ckp pasal 23 nih:
1.taun ni sy 'akn' berumur 23 tahun =D
2.sy ditag oleh kak long.........wooooooooo!!!

hmm,dh 23 tahun aku hidup kt dunia ni.macam2 aku lalui, dari sepahit2 digigit nyamuk hingga semanis2 dapat study kat oversea dan macam2 lagi lah. =)

ni first time sy reply tag kat blog ni.tak tau la buat dgn betul ke tak.buah cempedak di luar pagar,ambil galah tolong jolokkan,saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan ye =D

23 fakta tentang diri saya,ni yg kene tag ni.banyak gak tu.selama 23 tahun di dunia ni,sy dah banyak discover tentang diri sendiri.kekadang baru tau yg saya ada kebolehan untuk buat sesuatu yg saya tak tau saya boleh buat; saya dapat tau apa yg saya suka, apa yg tidak; dapat tau apa yg sesuai dan yg tak sesuai tuk diri saya; dan macam2 lg.

k,ni dia 23 fakta tu:

1. saya lahir pada hari Rabu 29 Ramadhan 1407 A.H. (There is a small probability of one day error in the Hijri's date)
2.nok jadi doktor or nurse maso kecik2.sbb terikut2 org.last2,figure out sy tak leh gi ngan biology.hais~
3. saya tak pernah tahu color favourite sy.tp sekarang sy suka color hijau.senarnye sy tak kisah warna apa,asalkn kene n cantik ngan saya.hihihi
4.w/pun saya org kelantan,saya tak suka BUDU.=D.tp klu ado skit2 dlm nasik kerabu tu,makan jugak la.hihi
5.saya suke benda cantik2,sbb tu saya suka makeup.HAHAHA
6.first time tgk movie,main ice skating, makan nasik beriayi n bawak kereta kat US w/pun benda ni ada kat Malaysia jugak
7.suko make kuih (gemuloh mek panggil tepung)
8.suko make sayur.pah tu tok pehe bak po ado ore tok suko make sayur,padahal sayur tak dop raso pong.tp tok semua sayur.peria hok pahit lepeng tu suko. =)
9.suko minum susu jugop.susu coklat tok brapo bulih masuk dlm perut.tok tau bakpo.tp coklat bulih plak make....hmmm ???
10.suko tgk cito kartun,w/pun sgt2 la budok2.
11.saya suke berkebun,bertukang,memasak....sume bende nak buat.hihi
12.think before act,walau macam mana tgh marah skali pun time tu.fikir itu penting
13.suka baca komik,novel tak sangat.
14.suka cerita Adamaya.best la...=)
15.suka bulan Ramadhan.kat Tulsa best,kat Malaysia pun best.can't waiiiit!
16.suke mkn daging itik serati.kalu buat kuzi lg best.hah!
17.family first!!
18.suka binatang,tak kira la kucing ke,anjing ke,....asalkn yg baik2.hahaha
19.emotionless......this is how i define myself.
20.suka pantai..........oh!beaches
21.tak pandai berenang,tapi nk belajar berenang nanti balik ni.=D
22.ada cita2 nak bukak business sdri.nk tau...secret!!!
23.kalau ada duit banyak,nak gi jalan2 around the world:nak gi Oman,Kazakhstan,Saudi, etc coz nak jumpa balik kawan2 kat Uni.yea!.insyaAllah


that's it.huh!penat.
ini lah fakta2nya.tp ia mungkin berubah,sbb hidup ini penuh dengan cabaran.

No comments: