Sunday, October 4, 2009

7 hours of shopping

October 3,2009 - Jumaat

kalau kat malaysia,dah nk sampai KL dah ni klu naik bas dari KB....hahaha
entah brape kilometer aku jalan tah,dah la aku puasa ari tu.mmg perempuan la...=D
klu shopping,tak ingat dunia

ari ni,aku plan ngan rumet ak,lepas exam computer applications nk kuar shopping.sejak dua menjak ni,dah lama tak kuar gi mall.too busy with classes, quizzes, exams & homework.
kene plak
lepas exam comp apps,rase nk lepas tension sgt2. arrrrrrrrr~~~

kali ni,kami tak pergi berdua,ada 2 org jejaka "Tabah" yg nk ikut.JOm la~

kitaorg gi Woodland Hill mall kat 71st sbb mall ni plg besar kat Tulsa.ajat asal nk beli sweater jer,sbb dah start sejuk.
alik2,ak tak beli pun sweater.end up beli 1 psg baju n legging kat Forever 21.
tiba2,ak tringat yg ak nk beli shrug...bg senang skit nnt nk beli baju kat sini.sini susah nk cari baju long sleeves.pikir,klu ada shrug,bleh beli jer baju lengan pendek,pas tu sarung jer shrug tu kat luar....@bagusnyer idea@ hihihi

aku pun round2 kat Dillards n JcPenny.round punya round,tak jumpe2...cis!!!
wat penat jer,dah la poso ari tu....
tp,mmg benar la,wanita ni "tabah".Tabah buat apa saja,walau mereka berada di dalam keadaan cam ner pun.sbb tu-la Allah bagi tugas sorang IBU kat wanita. =D

kat mall tu,kitaorg sempat 2 kali
sembahyang,n bukak poso skali.lepas penat pusing2 mall,kitaorg pi mkn thai food kat LanaThai.sepa tak lapa klu dah jalan dekat 4 jam kat mall tu....
aku order nasi goreng ngan kepedasan 2 sahaja...n mintak air kosong saja (sbb nk jimat-student katakan...hihihi)
lepas kenyang makan,kitaorng terus ke Wallmart,nk beli brg2 tuk rumah plak.Aku beli lansir n lampu tuk bilik ak...hihihi.meriah skit bilik ak tu nanti.n tak lupa beli roti.Roti mesti ada kt dapur tu,MESTI....klu tak......hmmm~paham2 la sdri (Hint:student life,ihik)

lalalala~hampir 7 jam in total kuar2 gi mall,makan2 dan beli2 brg.walaupun penat,tapi ada byk bende yg kami dpt enjoy sama2

part plg best: 1st,ak try satu alat ni kat Walmart,alat tuk check blood pressure.check2,alhamdulillah,aku normal. pas tu aku pun cadangkan kat kwn2 yg lain...jom r try.free2...hihihi.
haaaa~semo org try,alik2,dlm 4 org tu,ada la sorang ni yg tak normal...hahaha.takpe2,nanti byk-kan minum air yer =P (ni pun nasihat tuk diri ak sendiri gak)

define "TABAH"-hahaha...lets me define tabah.Tabah yg aku maksudkan bg budak2 lelaki tu yelah,diorg mmg tabah la kene jln2 sampai 7 jam.maaf la korang,kami pompuan,klu setakat 1 jm kuar shopping,aku prefer tido kat bilik jer...hihihi

time bow-ring2 wak hw drilling kat KEP lower level

lepas semua bende selesai,HW,EXAM,EXAM CORRECTION

jejaka2 yg Tabah itu...ihik~

No comments: