Friday, December 31, 2010

Saya suka menari



trolololololo.happy!happy!happy!

winter break kali ni saya tak pergi mana2.duk sorang2 kat rumah.huhuhu.oppss,duduk berdua,ngan kucing.hehehe.dan sekarang ni meow dah buat banyak sangat aksi2 cute.dah tak tahan dah.rasa nak meletup je dada ni bila tengok dia buat cute............ help me :O

2 minggu duduk rumah,bosan la jugak.nasib baik first week ada freshman tinggal kejap ngan saya.:)
lepas tu,bila duk sorang2,bila dah bosan,tangan rasa la gatal2 nak masuk dapur masak!! masak itu,masak ini.kebanyakan masakan saya time cuti ialah masakan yg tak pernah dimasak masa rumet ada.semuanya experiment.hahaha.bukan kedekut tak nak bagi rumet makan,tapi takut rumet sakit makan masakan experiment.saya sakit tak pe, ;)

dan rasanya,bila dah makan macam2 & tak kluar rumah hampir seminggu (sbb sejuk kat luar,LOL,alasan semata2,tp mmg sejuk...hihihi) rasa badan dah tak sihat.kalau berat naik,TAK APA!! hihihi.sbb saya perlukan ITU.mmg berat saya tak cukup2 sejak sem ni.huhuhu.

nasib kurang baik sebab saya duduk second floor (US) or third floor (UK or Malaysia) --->sebab x bleh lompat2 tapi time winter break ni saya bernasib baik sebab jiran bawah saya tu americans,mesti la dia balik rumah nk sambut Krismas.jadi saya amik kesempatan ni nak lompat2.yeay!

saya ada beli cd exercise.cd ni best sebab dia 2 dalam 1.badan sihat dan kita dapat enjoy! cd "dance and be fit,Brazilian body" ni sangat2 la best.pada pendapat saya,kalau nak sihat,perlu ada usaha dan tak lupa kita kene enjoy! jadi saya sgt berpuas hati ngan cd ni. *clap!clap!*
kalau kita exercise tapi dengan rasa terpaksa,saya rasa kita akan buat sekejap je.lepas tu dah malas daa.tapi kalau kita suka buat sesuatu,kita rasa nak buat lagi dan lagi dan lagi.

hohohohohohohoho,lalalalala...........*happy*
jom,kita senaman sambil bergembira!

No comments: