Monday, August 24, 2009

TerUja


23 Ogos 2009 - flight Dallas-Tulsa 6.30am

sungguh besar ciptaan-Nya
selepas terkandas kat Dallas, alhamdulillah aku dah atas kapal terbang nak balik ke Tulsa (dalam hati kecik,tak de la happy sgt nk balik Tulsa,coz my heart still in Malaysia)
hah~duk tepi tingkap memang favourite ku,bleh tgk pemandangan.
pagi nie sangat indah,ngan awan memutih n langit membiru
tapi,yg buat aku terUja :
~ awan yang menggunung.tak terfikir dek akal-Maha Suci Allah yang tlah mencipta segala bende di muka bumi ini....awan2 tue sungguh besar,macam gunung2
~sebab suka baca buku Doraemon,hihihi,cerita "Negara Awan", aku terfikir,klu awan2 tue bleh dipijak,bleh jalan2 atas tu.cam maner la yer rasanya.bestnye~
~kadang2 nampak cam gula kapas (cotton candy),rase cam nak makan jer.yum2x
~datang gak terfikir,cam ner awan2 nie bleh terapung2 di udara.aku bayangkan macam awan2 tu duk dalam jeli (bayangkan agar2....hehehe) - seperti atmosfera kat sekeliling awan2 tue jeli2 jernih dan awan2 tue terperangkap dalam jeli tu.

akhirnya,jam 7.30 pagi,aku selamat mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Tulsa,Oklahoma,USA

Alhamdulillah~ aku slamat sampai dan dapat menikmati zat2 Allah ~subahanallah

p/s: kalau kita duk rehat2 kat luar tue,amik la peluang tengok2 kat langit sana.semoga iman kita akan lebih bertambah dengan melihat zat2 Allah yang maha besar,tak terfikir dek akal manusia.ameen~

pic:ak cropped drp gambar kawan aku,ketika di Grand Canyon,USA summer 2009

No comments: